دانلود رایگان

ساخت وبلاگ

توصیه های ماکان آریا پارسا از لزوم کار تیمی در سازمان

.اریک ریس، نویسنده و کارآفرین معروف می گوید:

من از موفقیت‌ها و شکست‌های خودم و دیگران آموخته‌ام که موفقیت در کسب‌وکار نتیجه یک ژن خوب یا فقط قرار گرفتن در موقعیت مناسب نیست، در واقع موفقیت را می‌توان با شناخت و اجتناب از اشتباهات دیگران مهندسی کرد! این بدان معناست که موفقیت آموزش پذیر است و قابل یادگیری است!

به دلیل همین مشکل دکتر ماکان آریا پارسا یکی از کارآفرینان مطرح ایرانی با راه اندازی چندین شرکت و راه اندازی کسب و کارهای مختلف در حال ایجاد صدها شغل دائمی و پایدار است، وی برخی از اشتباهات رایج کارآفرینان در حوزه کسب و کار را آموزش می دهد.

اجازه دهید از زبان خودمان دکتر ماکان آریا پارسا، تاجر نمونه ایرانی را مرور کنیم که پس از ناکامی ها و موفقیت های فراوان، سال ها تجربه کسب کرده است. در پایان این مقاله کوتاه با آنها بیشتر آشنا می شویم.

 

 

اولین خطا | شما در هر بازاری موفق خواهید شد!

 

 

بسیاری از مردم فکر می کنند که اگر در یک بازار موفق باشند به این معنی است که همان محصول در بازارهای بعدی بسیار موفق خواهد بود. اما در واقع این یکی از بزرگترین اشتباهات کارآفرینان است.

 

خطای دوم | یک کسب و کار را با چندین شریک راه اندازی کنید

 

در ابتدا، زمانی که می خواستم کسب و کار خود را راه اندازی کنم، برای شروع بسیار هیجان زده بودم و این باعث شد که بخواهم با افراد زیادی شریک شوم. اما بعداً متوجه شدم که این یکی از بزرگترین اشتباهات من بود.

 

به نظر من، کارآفرینان به جای شروع بزرگ و بحث برانگیز، باید به آرامی شروع کنند و در صورت نیاز به شریک، از تعداد کم شروع کنند. علاوه بر این، بهتر است هر یک از شرکا مهارت های متفاوت و ارزشمندی داشته باشند که به نفع کسب و کار باشد.

 

خطای سوم | منتظر شروع!

 

من فکر می کنم انتظار طولانی برای شروع یک تجارت اشتباه بزرگی است که مرتکب شدم. به نظر من برای شروع نباید تعلل کرد، بلکه باید در کار غوطه ور شد و به مرور پیشرفت کرد.

 

 

خطای چهارم | ارزش محصول را کاهش دهید

 

به نظر من استارتاپ بودن شرکت شما بهانه خوبی برای ورود به بازار محصولات بی کیفیت و کم ارزش نیست. شما باید یک محصول عالی بسازید و مطمئن شوید که مخاطب ارزش آن را درک کرده است.

 

البته در این راه نباید جذب کمال گرایی شوید و بخواهید محصول هر چیزی را به بازار عرضه کنید.

 

خطای پنجم | خرج کردن خیلی زیاد یا خیلی کم

 

دو طرز فکر مهم در میان کارآفرینان موفق وجود دارد:

 

وسواس خرج کردن پول،

 

از سرمایه گذاری روی افراد مناسب و شرایط مناسب نترسید.

 

نکته اصلی این است که این دو موقعیت در صورت افراط می تواند منجر به شکست کسب و کار شما شود! کارآفرین موفق می داند که در تجارت نباید بدون حساب خرج کرد و نباید از خرج کردن در مواقع ضروری بترسد.

اکنون به کار خود نگاهی بیندازید و ببینید بیشترین هزینه را در کجا انجام داده اید. همچنین ببینید پس انداز شما به کجا منجر به عقب افتادگی شده است.

خطای ششم | همکاری با شرکت های غیرمنطبق

اکثر شرکت ها پس از اندکی رشد، برای رشد و موفقیت نیاز به همکاری با شرکت ها و افراد دیگر دارند. مثلا همکاری با یک شرکت طراحی سایت، سئو، حمل و نقل و ....

در این میان، کار با شرکت های غیر الزام آور تأثیر مخربی بر تجارت دارد. نکته مهم این است که یک قرارداد حقوقی صرف نمی تواند شرکت مقابل شما را وادار به انجام تمام تعهدات خود کند. بنابراین پیشنهاد می‌کنم قبل از شروع، درباره گروه تحقیق کنید، نمونه کارهای خود را مرور کنید و حتی از مشتریان قبلی آنها نظرسنجی کنید.

 

خطای هفتم | جهل بازاریابی

 

اشتباه دیگری که کارآفرینان مرتکب می شوند این است که فکر می کنند یک محصول خوب خودش را می فروشد!

اگر قرار باشد محصول خوبش را بفروشد، قطعا شرکت های بزرگی مثل تویوتا، bmw و دیگر شرکت ها را برای فروش محصولات ارزشمندشان بازاریابی نمی کند!

 

شما باید بدانید که محصول شما هر چه باشد، نیاز به بازاریابی دارد. این بازاریابی ممکن است شامل بازاریابی محیطی، بازاریابی آنلاین، بهینه سازی موتور جستجو، بازاریابی محتوا و غیره باشد.

 

خطای هشتم | تیم نسازید

 

هر صاحب کسب و کاری معتقد است که هیچکس نمی تواند مانند او کارهایی انجام دهد و برای آنها متاسف است. خب می توان گفت این تفکر تا حدودی درست است. اما اگر کمی بیشتر به آن نگاه کنید، متوجه خواهید شد که این تصور می تواند شما را به عنوان یک صاحب کسب و کار خسته کند.

 

علاوه بر این، عدم ساختن یک تیم می تواند باعث عقب افتادن بسیاری از چیزها و شکست آنها به جای موفقیت شود. بنابراین بهتر است به جای بدبینی، تیم خود را بسازید و با کمک تکنیک های متقاعدسازی، ایجاد حس تعلق به سازمان و سایر نکات مدیریتی، اعضای تیم را به تدریج به گروه متعهد کنید.

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان askpaperm1 بازدید : 380 تاريخ : شنبه 21 اسفند 1400 ساعت: 11:14

اگر بخواهیم با بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی آشنا شویم، در ابتدا باید مروری بر تعاریف صرافی ارز دیجیتال بیاندازیم تا با کلیت این مفهوم آشنا شویم. سپس با بررسی قابلیت ها و امکانات موجود در صرافی های خارجی، ببینیم آیا این امکانات در سایت های ایرانی نیز موجود است یا خیر؟ اگر این امکانات وجود دارد در چه سایتی است و این سایت چه قابلیت های جذاب و منحصر به فردی را به کاربران ارائه می کند؟ جهت دانستن تمام این پرسش ها تا پایان این مطلب کوتاه همراه ما باشید.

sc3p_s3.jpg

امنیت صرافی

امنیت صرافی ارز دیجیتال یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که برای انتخاب کاربران بایستی موردتوجه آن ها قرار داشته باشد. بدیهی است اگر امنیت صرافی ارز دیجیتال به قدر کافی تامین نشود، کاربران با مشکلات زیادی روبرو خواهند شد. در حوزه امنیت صرافی ارز دیجیتال سوال های مختلفی مطرح است و پاسخ به این سوال ها سطح امنیت صرافی را به کاربران نشان می دهد.

اعتبار و سابقه

منظور از اعتبار صرافی، شهرت و مقبولیتی است که در بین عموم دارد. به طوری که اگر اعتبار صرافی زیاد باشد، شما با ترس و ریسک کمتری وارد صرافی شده و به فعالیت در آن می پردازید. یکی از نشانه هایی که حاکی از اعتبار بالای صرافی ارز دیجیتال دارد، سابقه فعالیت آن است. به طوری که اگر صرافی موردنظر شما سابقه طولانی داشته باشد و کاربران نیز از آن شکایتی نداشته باشند، می توان گفت آن صرافی جزو بهترین صرافی های ارز دیجیتال است.

حجم معاملات کاربران

حجم معاملات صرافی نشان از بزرگی و تعداد کاربرانِ آن دارد. بدیهی است اگر نقدینگی و حجم معاملات یک صرافی در سطح قابل قبولی باشد، آن صرافی از بابت تامین امنیت کاربران مشکلی نخواهد داشت و تریدرها با خیال راحت می توانند فروشندگان و خریداران زیادی را در یک بستر امن در کنار هم داشته باشند.

احراز هویت کاربران

احراز هویت فرآیندی است که در آن صرافی ارز دیجیتال از کاربر یک سری اطلاعات شخصی را دریافت می کند. این اطلاعات بایستی با اطلاعات واقعی کاربر همخوانی داشته باشد تا صرافی ارز دیجیتال بتواند هویت واقعی معامله گر را بداند. در بسیاری از صرافی ها، پروسه احراز هویت پروسه به سادگی قابل انجام است و در واقع این ویژگی یکی از ویژگی های بهترین صرافی ارز دیجیتال می باشد. چرا که احراز هویت سخت و پیچیده مورد پسند هیچکسی نبوده و چندان هم لازم نیست.

نحوه قیمت گذاری

نحوه قیمت گذاری ارزها، رمزارزها و وضعیت بروز بودن قیمت ها از دیگر ویژگی هایی است که در هنگام انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال باید به آن ها توجه شود. معمولاً صرافی هایی که قدمت بیشتری دارند، نحوه قیمت گذاری صحیح تری داشته و برای انجام ترید بستر مناسب تری هستند.

تسویه حساب به موقع

تسویه حساب صرافی ارز دیجیتال نیز بایستی در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود. همچنین اگر در حین تسویه مشکلی وجود داشت، پشتیبانی صرافی ملزم به پاسخگویی و رفع مشکل می باشد. این مورد یکی از مهم ترین ویژگی های بهترین صرافی ارز دیجیتال می باشد.

پشتیبانی پاسخگو

پشتیبانی کاربران به صورت آنلاین و پاسخگو مورد دیگری است که در صرافی ها بایستی موردنظر قرار بگیرد. این پشتیبانی می بایست به تمام سوالات تریدرها با احترام و حوصله پاسخ داده و تا حل مشکل شان، در کنار آن ها باشد.

کیف پول اختصاصی

دارا بودن کیف پول اختصاصی نشان دهنده کیفیت بالای صرافی و تکنولوژی بکار رفته در آن دارد. به همین خاطر پیشنهاد می کنیم از صرافی هایی استفاده کنید که در کنار بستر معاملاتی، از کیف پول اختصاصی نیز بهره مند هستند.

عدم محدودیت در خرید و فروش

محدودیت هایی که در برخی از صرافی های ارز دیجیتال وجود دارد باعث ایجاد مشکلات زیادی برای کاربران می شود. یکی از این محدودیت ها، محدودیت در خرید و فروش رمزارزهاست. به طوری که کاربر نمی تواند بیش از یک مقدار خاصی را در طول روز مورد معامله قرار دهد و این یعنی ممکن است بسیاری از فرصت ها برای تریدر از بین برود.

کارمزد پایین

کارمزدهایی که در صرافی ارز دیجیتال از کاربران بابت هر معامله گرفته می شود معیار انتخاب بهترین صرافی برای خیلی هاست. چرا که اگر شما جزو تریدرهایی باشید که در طول روز با حجم زیادی از معاملات کسب سود می کنید، کارمزدهای بالا و سنگین می تواند بخش عظیمی از سود شما را تحت تاثیر خود قرار دهد. پس به این نکته نیز توجه کنید.

رابط کاربری ساده

بهترین صرافی ارز دیجیتال صرافی ای است که از رابط کاربری ساده برخوردار باشد. رابط کاربری هرچه ساده تر و قابل فهم تر باشد به کاربران مبتدی این امکان را می دهد تا تجربه بهتری از فعالیت در حوزه رمزارزها داشته باشند.

قابلیت معامله جفت ارزها

قابلیت معامله جفت ارزها در صرافی های ارز دیجیتال قابلیتی است که به تریدر این امکان را می دهد تا از دو وجه یک معامله کسب سود کند. طبیعی است اگر صرافی از قابلیت معامله جفت ارزها برخوردار نباشد، نمی توان آن را در لیست بهترین صرافی های ارز دیجیتال جای داد.

تعداد و تنوع کوین ها

تعداد رمزارزهای پشتیبانی شده در صرافی و تنوع آن ها، این امکان را به کاربر می دهد تا با دست بازتری اقدام به انتخاب بستر معاملاتی خود کند. هرچه تعداد کوین ها در صرافی بیشتر باشد، امکان کسب سود برای تریدر بیشتر خواهد بود.

منبع: https://sarafi.io/

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان askpaperm1 بازدید : 245 تاريخ : يکشنبه 29 فروردين 1400 ساعت: 17:47

 

 

طبق تجربه بدی که داشتیم یه روز این بازی رو انجام دادیم و کل سرمایه مون از دست رفت. یه شب یکی از رفقای قدیم صحبت میکردم که بین حرفاش گفت : حتماً تو هم‌ تو بازی انفجار خوب پول در میاری! با تعجب بهش نگاه کردم خندیدم و گفتم نه تو که میدونی زیاد اهل این‌جور بازیا نیستم ولی چون حرف از پول زده بود ترغیب شدم بپرسم داستان این بازی چیه.

گفت هیچی یه بازی با ضریبه که میگن برنامه نویسا خیلی خوب میتونن بازی کنن! رفیقم ۲۰ میلیون برنده شده!

این و که گفت دیگه واقعاً جالب شد. از توضیحاتش متوجه نشدم دقیقاً بازیش چیه تا اینکه با موبایلش بهم نشون داد. در نگاه اول بیشتر از اینکه درگیر این بشم چطور بازی کنم ذهنم درگیر این بود که از کجای این بازی میشه باگ پیدا کرد و احتمالاً ضریب ها رو پیشبینی کرد.

فرداش خودم توی سایت ثبت نام کردم و مبلغ ۱۵۰۰۰ تومن واریز کردم تا بتونم وارد بازی بشم و موشکافانه تر بررسی کنم.

احتمالاً شما که این متن و میخونید میدونید نحوه بازی چطوره ولی اگه جز اون دسته از فرادی هستید که نمیدونن، توضیح مختصری میدم.

dpec_111.jpg

نحوه بازی انفجار

ساده و خلاصه بخوام بگم بازی به این صورته که توی هر دست یک ضریب از صفر شروع میشه و همین‌طور بالا میره تا بالاخره یک جا متوقف میشه، قبل از شروع دست شما بیشترین احتمالی رو که برای ضریب میتونید حدس بزنید تعیین میکنید، مثلاً ۵ (هرچه عدد بالاتری انتخاب کنید ریسک بیشتری داره و احتمال برنده شدن پایین تره) اگر ضریب به ۵ برسه یا اون رو رد کنه (مثلاً تا ۶ بره) پولی که شرط بستید ۵ برابر میشه (اصطلاحاً شما در عدد ۵ از بازی خارج شدید) ولی اگر قبل از رسیدن به ۵ حرکتش متوقف بشه (مثلاً تا ۳.۴ بیشتر حرکت نکنه) شما تمام پولتون رو می بازید.البته این امکان هم وجود داره که قبل از شروع بازی حد خارج شدن رو مشخص نکنید و در هنگام بازی (وقتی ضریب داره حرکت میکنه) با اون پیش برید و هر جا خواستید با کلیک بر روی دکمه خارج شدن از بازی خارج بشید، اگر قبل از توقف ضریب خارج بشین تا جایی که در بازی بودید هرچقدر ضریب حرکت کرده بوده پول شما هم در همون ضرب میشه، اگر هم حرکت ضریب متوقف بشه و شما هنوز خارج نشده باشید تمام پولتون رو باختید.

خلاصه هر چقدر بیشتر صبر کنید ضریب بیشتر میشه و در عین حال ریسک باختن هم بالاتر میره !

در نگاه اول خیلی وسوسه کننده به نظر میرسه.

خب سعی میکنم به صورت کوتاه توضیحات این صفحه رو شرح بدم البته احساس میکنم توضیحات این صفحه عمداً واضح نوشته نشده! ولی خب من سعی میکنم تا حد امکان ساده توضیح بدم.

توی این صفحه دو ادعا مطرح شده:

۱.ضریب ها قبل از شروع بازی مشخص میشن و قابل تغییر در هنگام بازی نیستند. ( این عدد تا پایان بازی توی سرور نگهداری میشه و به شما نشون داده نمیشه). یعنی مثلاً سایت نمیتونه تقلب کنه و در هنگام بازی در نتیجه بازی دست ببره و مثلاً زوتر حرکت ضریب و متوقف کنه تا بازیکن های بیشتری ببازن و خودش سود بیشتری کنه.

۲.ضریب ها قبل از هر دست به صورت تصادفی تولید میشن.

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان askpaperm1 بازدید : 252 تاريخ : چهارشنبه 18 فروردين 1400 ساعت: 19:05

راهکارهاي کسب درآمد از طراحي سايت

در اين مقاله قصد دارم تا توصيه هايي را در ارتباط با اينکه چگونه و کجا از شغل طراحي سايت مستقل درآمد به دست بياوريد، در حالي که شما هم چنان يک دانشجوي طراحي گرافيک مي باشيد، ارائه کنم.

براي دانشجويان سال اول، دوم و سوم، پيدا کردن يک کار پاره وقت طراحي سايت بسيار سخت است و تقريباً غير ممکن مي باشد و خيلي از افراد ترجيح مي دهند تا در مغازه سوپرمارکت محله خود به کار بپردازند. من در اينجا به شما اثبات مي کنم که دانشجويان طراحي نيز مي توانند در اين بخش از طراحي وب سايت به فعاليت بپردازند، در حالي که هم چنان به تحصيل خود ادامه مي دهند.

مشکلات

مشکلاتي که دانشجويان طراحي بيشتر با آن روبرو مي باشند به اين ترتيب است که آن ها مهارت هاي لازم براي يک طراح متخصص و حرفه اي شدن در بر ندارند زيرا آن ها هم چنان سعي در آناليز و آموزش جزئيات نرم افزارها مي باشند آن ها هنوز داراي نمونه کار مشهور و محبوبي نمي باشند و اطلاعات و آگاهي هايي در ارتباط با مشتريان، و مديريت زمان ندارند. بياييد به اين مشکلات و راه حل آن ها نگاهي بياندازيم.

1- نداشتن مهارت هاي پايه طراحي سايت.

اين مورد دليل اين است که چرا شما هم چنان در دانشگاه يا کالج به سر مي بريد: براي آموختن چنين مهارت هايي. در هر صورت در دانشگاه يک دانشجوي ايستاتيک و يکنواختي نباشيد، شما بايد پيش برويد و موارد بيشتري را ياد بگيريد و مانند رهبر و سر دسته دانشجويان ديگر باشيد. شما بايد در انجمن ها و گروه هاي طراحي گرافيک فعال باشيد، وبلاگ هاي طراحي و طراحي سايت مستقل را (مانند موردي که هم اکنون در آن حضور داريد) بخوانيد، کتاب هايي را قرض گرفته و يا خريداري کنيد، سوالاتي را بپرسيد و غيره. طراحي سايت اختصاصي

به موسسه طراحي سايت محلي خود رجوع کنيد و از آن ها بخواهيد براي به دست آوردن تجربه، پروژه هايي را به شما بسپارند و شما را به کار بگيرند. من شخصا از اين مورد موارد بسيار زيادي را درباره مشتريان و مديريت زمان پروژه ها آموختم. مطمئن باشيد که اين امر به شکل گرفتن مهارت هاي ابتدايي طراحي سايت تان بسيار کمک کند.

2- نداشتن مهارت هاي کامپيوتري و نرم افزاري.

شما به مهارت هاي کامپيوتري و نرم افزاري نياز داريد تا يک طراح گرافيکي موفقي بشويد و بهترين راه براي دستيابي به اين مهارت ها خواندن منابع آموزشي، کتاب ها و تمرينات مي باشد. با خواندن منابع آموزشي و کتاب ها شما آگاهي هاي بسياري را از نرم افزارها به دست مي آوريد و بهتر مي توانيد به عنوان يک طراح گرافيکي به فعاليت بپردازيد. طراحي سايت تهران   

سعي کنيد تا تجربه هايي را از طراحان متخصص و حرفه اي جويا شويد- بهترين راه براي اين کار رجوع کردن به موسسه طراحي سايت محل خودتان مي باشد، در بيشتر مواقع آن ها بسيار خوشحال مي شوند تا به شما کمک کنند. مورد ديگري که من نيز انجام داده ام به اين ترتيب است که آيتم هاي استوک رايگاني را دريافت نماييد و دوباره آن ها را بسازيد تا مشاهده کنيد که چگونه آنها ساخته مي شوند. شخصا اين امر، دنياي جديدي را براي من نمايان ساخت.

در آخر اين بخش: تمرين کنيد، تمرين کنيد، تمرين کنيد.

3- نداشتن يک نمونه کار مشهور و معتبر

هر طراح وب سايتي مي بايست از يک جايي شروع کند و هر طراحي به هر حال بايد از صفر آغاز به کار کند و از اين رو شما تنها نيستيد. نمونه کار احتمالا مهمترين موردي است که شما در دانشگاه انجام مي دهيد، زيرا اين مورد مي تواند به شما کمک کند تا در آينده و زماني که فارغ التحصيل شديد، کار تمام وقتي را به دست بياوريد. طراحي سايت شرکتي

 نمونه کارها در نوع خود مبحث جداگانه اي مي باشند، در هر صورت شما مي توانيد آن را توسط خلاصه طراحي هاي گرافيکي تخيلي انجام دهيد. اگر اين موارد تخيلي داراي کيفيت بالايي باشند، هيچ کس به واقعي نبودن آن توجه اي ندارد.

4- نداشتن آگاهي هايي در ارتباط با مشتريان و مديريت زماني

تقريبا تمامي فارغ التحصيلان در زمينه طراحي گرافيکي داراي کمبود مهارت هاي مديريت زمان و مشتري مي باشند: تجربه، کليد اصلي در اين زمينه محسوب مي شود و هيچ راهي به جز اين که به موسسه طراحي سايت محل خود رجوع کنيد تا تجربه هاي بهتري به دست بياوريد، وجود ندارد. تنها به ياد داشته باشيد که خود را حتما دانشجوي طراحي گرافيکي معرفي کنيد و بگوييد که مي خواهيد موارد جديدي را آموزش ببينيد. با کار کردن در اين موسسه هاي طراحي با تمامي موارد مربوط به مشتريان، مديريت زماني و غيره در ارتباط مي شويد. ساخت سايت     

 

در اين جا يک پاسخ واقعي از مخاطبين سايت من وجود دارد- واقعا کاربري است!

"سلام آقاي JACOB. شما يک شخص فارق العاده و افسانه اي مي باشيد. من توصيه هاي شما را در ارتباط با درخواست کار از موسسه طراحي سايت محلي پيروي نمودم و زماني که آن ها به من گفتند که مي توانم براي يک روز در هفته آن جا مشغول شوم، متعجب شدم. من هميشه فکر مي کردم که آن ها به من مي گويند که "ما زمان کافي را براي دانشجويان جوان بي تجربه نداريم". شما درست مي گفتيد، آن ها نيز از صفر دست به کار شدند. شايد کار بسيار کوچکي محسوب شود، اما تجربه هاي ضروري که در آن وجود دارد باعث مي شود تا زماني که در آينده براي شغل تمام وقت درخواست مي دهم، از ساير دانشجويان متمايز باشم، زيرا من تجربه هايي را در حين کار با پروژه طراحي سايت و مشتريان به دست آورده ام." شرکت طراحي سايت     

5- دريافت مشتريان و يا پروژه هاي طراحي سايت.

بعد از اينکه به اندازه کافي اعتماد به نفس لازم را براي طراح سايت مستقل شدن و يا کار کردن در موسسه هاي طراحي سايت در طول تحصيل در دانشگاه به دست آورديد، به دنبال مشتريان و يا پروژه هاي باشيد.

دانشجويي طراحي مي باشيد که کار طراحي سايت مستقل را انجام مي دهد و يا مي خواهيد در آينده به اين امر دست يابيد؟ لطفا داستان هاي تان را با ما به اشتراک بگذاريد.

  1. https://hamedweb.mizbanblog.net/Post/7/Carpet-Website-Design--Carpet-Website-Design.html
  2. https://hamedweb.mizbanblog.net/Post/5/Commercial-and-commercial-site-design.html
  3. https://hamedweb.mizbanblog.net/Post/3/Exchange-site-design.html
  4. https://samyarweb.mizbanblog.net/Post/1/Real-estate-site-design.html
  5. https://samyarweb.mizbanblog.net/Post/9/Construction-site-design.html
  6. https://samyarweb.mizbanblog.net/Post/7/Carpet-Website-Design--Carpet-Website-Design.html
  7. https://samyarweb.mizbanblog.net/Post/5/Commercial-and-commercial-site-design.html
  8. https://samyarweb.mizbanblog.net/Post/3/Exchange-site-design.html
  9. https://webinja.mizbanblog.net/Post/1/Real-estate-site-design.html
  10. https://webinja.mizbanblog.net/Post/9/Construction-site-design.html
  11. https://webinja.mizbanblog.net/Post/7/Carpet-Website-Design--Carpet-Website-Design.html
  12. https://webinja.mizbanblog.net/Post/5/Commercial-and-commercial-site-design.html
  13. https://webinja.mizbanblog.net/Post/3/Exchange-site-design.html
  14. http://seowebdesigning.blogtez.com/post34.php
  15. http://seowebdesigning.blogtez.com/post42.php
  16. http://seowebdesigning.blogtez.com/post40.php
  17. http://seowebdesigning.blogtez.com/post38.php
  18. http://seowebdesigning.blogtez.com/post36.php
  19. http://webdesigning.niloblog.com/p/42/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D9%85%D9%84%D8%A7%DA%A9-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA
  20. http://webdesigning.niloblog.com/p/50/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان askpaperm1 بازدید : 310 تاريخ : جمعه 13 فروردين 1400 ساعت: 0:26

استفاده از کنترل از راه دور کولر گازی ال جی  کنترل مارکت

سوئیچ پلاسما در کنترل کولر گازی LG سوئیچ پلاسما

در قسمت اول مقاله نحوه استفاده از کنترل از راه دور کولر گازی ال جی ، به سراغ سوئیچ پلاسما می رویم. هوای ورودی در سیستم های تهویه مطبوع دارای ذرات معلق بسیار کوچکی با ابعاد میکرون است که برای تصفیه این هوا از ذرات بسیار ریز با دکمه پلاسما تعریف می شود. نحوه کار این کلید بدین صورت است که پس از روشن کردن کولر گازی با استفاده از دکمه روشن / خاموش ، دکمه روشن / خاموش کنترل از راه دور کولر گازی LG کلید پلاسما را فشار داده و علامت در صفحه کنترل دیجیتال ظاهر می شود. البته نکته مهم در رابطه با این مبحث ، امکان استفاده از این دکمه در حالت خاموش نیز امکان پذیر است و پس از فشردن دکمه پلاسما ، از کلید پلاسما در کنترل از راه دور کولر گازی ال جی نیز می توان هنگام استفاده دستگاه خاموش است و پس از فشردن دکمه Plasma On و On این حالت ، چراغ حالت خنک کننده و فن خنک کننده روی کنترل از راه دور برای انجام فرایند تصفیه هوای ورودی روشن می شود.

 

ذخیره و تمیز کردن دکمه ها در کنترل از راه دور کولر گازی LG ذخیره و تمیز کردن دکمه ها (صرفه جویی و تمیز)

این دکمه ها به عنوان دکمه های کنترل و عملکرد شناخته می شوند که برخی عملکردها و زمان های دستگاه را تنظیم می کنند. هنگام استفاده از این دکمه ها ، سه علامت بر روی صفحه نمایش دیجیتال کنترل از راه دور نمایش داده می شود ، اولین علامت ، لامپ میزان نور صفحه دیجیتال کولر را تنظیم می کند ، و علامت دوم ، e ، به معنی انگلیسی است که به معنای خنک سازی محیط از نظر اقتصادی است. می دهد

 

دکمه A / clean (تمیز کردن خودکار) دکمه های ذخیره و تمیز کنترل از راه دور کولر گازی LG برای تمیز کردن و تمیز کردن داخل دستگاه استفاده می شود و این فرایند به گونه ای انجام می شود که هنگام خنک شدن دستگاه ، مقداری رطوبت و رطوبت در داخل دستگاه ایجاد می شود که همان دکمه و توانایی دستگاه در از بین بردن و از بین بردن این رطوبت و تمیزی داخل دستگاه است. پس از فعال سازی این ویژگی ، یک علامت مستطیل شکل با نسیم بر روی صفحه کنترل دیجیتال ظاهر می شود و به گونه ای کار می کند که پس از خاموش کردن دستگاه ، فن تهویه مطبوع به مدت 30 دقیقه کار می کند تا این رطوبت و رطوبت را از بین ببرد دستگاه

 

دکمه E / Saving دکمه های save / wipe در کنترل از راه دور تهویه مطبوع LG برای خنک سازی با مصرف کم و انرژی کم استفاده می شود. نحوه استفاده از این ویژگی این است که پس از روشن کردن دستگاه با استفاده از دکمه های روشن / خاموش ، دکمه روشن بودن کنترل از راه دور کولر گازی LG ، چندین بار دکمه حالت را فشار دهید تا عملکرد خنک کننده کولر گازی فعال شود ، سپس دکمه E / ذخیره دکمه های ذخیره و حذف را روی کنترل از راه دور کولر گازی LG فشار دهید تا این ویژگی دستگاه فعال شود. هنگامی که عملکرد خنک کننده دستگاه با مصرف کم برق فعال می شود ، یک نشانگر بر روی صفحه ظاهر می شود و نشان دهنده فعال بودن این ویژگی دستگاه است.

 

روشن / خاموش روشن دکمه کنترل از راه دور کولر گازی LG روشن و خاموش است

از دکمه های پاور برای روشن و خاموش کردن کولر استفاده می شود.

 

 دکمه های بالا / پایین روی کنترل دما

از دکمه های بالا و پایین کنترل از راه دور کولرهای گازی ال جی برای افزایش یا کاهش دمای خنک کننده محیط استفاده می شود.

 

 حالت دکمه یا وضعیت عملکرد را انتخاب کنید

استفاده از دکمه های انتخاب وضعیت در آموزش استفاده از کنترل از راه دور کولر گازی LG: با فشار دادن این دکمه می توانید عملکردهای دستگاه تهویه مطبوع را انتخاب کنید. کولرهای گازی ال جی 5 عملکرد دارند که شامل عملکرد خودکار ، عملکرد خنک کننده ، عملکرد گرمایش ، گردش هوا و عملکرد رطوبت زدایی است. با هر بار فشار دادن دکمه حالت ، نوعی عملکرد برای دستگاه تهویه مطبوع انتخاب می شود. با این حال ، هر عملکرد دارای یک نشانگر خاص است که در صفحه کنترل دیجیتال قابل مشاهده است و این شاخص ها به شرح زیر است.

 

 عملکرد خنک کننده:

 

عملکرد خنک کننده باعث خنک شدن و خنک شدن دمای محیط می شود. این عملکرد با روشن و خاموش کردن ابتدا دکمه پاور کنترل از راه دور کولر گازی ال جی با دکمه پاور و پس از فشردن دکمه حالت و مشاهده حالت و نشانگر دمای محیط با دکمه های بالا و پایین رگولاتور انجام می شود. درجه حرارت را تنظیم کنید تا دستگاه راه اندازی شود.

 عملکرد خودکار:

عملکرد خودکار یک دمای خاص با تحمل 2 2 درجه سانتیگراد ایجاد می کند با استفاده از این سیستم می توان دمای محیط را ثابت کرد. نحوه عملکرد این ویژگی بدین صورت است که پس از روشن کردن کولر گازی ، بر روی دکمه حالت کلیک کرده یا چندین بار نحوه عملکرد کنترل از راه دور را انتخاب کنید ، به این ترتیب که عملکرد خودکار نشان داده شده توسط نشانگر بر روی صفحه کنترل دیجیتال قرار دارد. سپس با استفاده از دکمه های تنظیم دما ، دمای مورد نظر را تعیین کرده و سپس با استفاده از دکمه سرعت فن ، سرعت چرخش فن را تعیین کرده تا این عملکرد فعال و تنظیم شود.

 عملکرد بخاری:

 

 

دانلود رایگان ...
ما را در سایت دانلود رایگان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سامان askpaperm1 بازدید : 298 تاريخ : يکشنبه 1 فروردين 1400 ساعت: 14:37

لینک دوستان

خبرنامه